sobota, 12 września 2015

Opole '76 [1976] - Halina Frąckowiak i "Hokus" (Tonpress S-45)






Świetny singiel  z dwoma unikatowymi bo zarejestrowanymi dla potrzeb PR nagraniami. Ktoś powie przecież te nagrania są na albumie "Geira", zgodzę się z tym, lecz na albumie towarzyszy Pani Halinie zespół SBB, a w tych nagraniach rejestrowanych rok wcześniej, zespołem akompaniującym jest zespół Hokus. Jak dla mnie "Pieśń Geiry" w tym wykonaniu jest dużo lepsza od wersji albumowej (w zapisie telewizyjnym to nagranie zostało dwukrotnie cięte co skróciło je o około dwie minuty). Wogóle jak pierwszy raz słuchałem tego singla to byłem wręcz pewny że zespół, który gra to SBB (podobnie brzmi) trochę nie pasowała mi ta męska wokaliza ale i tak myślałem że to Józef Skrzek z zespołem. Zdziwienie przeżyłem jak zobaczyłem na lebel-u kto gra Pani Halinie. Świetny zespół chciałbym posłuchać ich włąsnych kompozycji. Stan singla dobry. Chętnych którzy chcieliby posłuchać tej płyty zapraszam na maila, szczegóły i koszt w mailu.


P.S. Powyższe fotografię zostały zaczerpnięte z tej strony 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz