poniedziałek, 23 listopada 2015

Opole '80 - Kabaret Tey - Z tyłu sklepu (Music Studio MS 013)




Inne, najprawdopodobniej drugie wydanie z tym programem na kasecie. Wydane na początku lat 90-tych (u mnie w domu kaseta od 1993r). Program tak samo jak w przypadku wydania PN jest pocięty, lecz są fragmenty, których nie ma na kasecie PN i odwrotnie na kasecie PN są fragmenty, których nie ma na tej kasecie. To wydanie jest lepiej nagrane, stan kasety dobry. Chętnych którzy chcieliby posłuchać tej kasety zapraszam na maila, szczegóły i koszt w mailu.

3 komentarze:

  1. "Z tyłu sklepu" to chyba na płycie CD nie wydano, albo ja nie znam.
    Jest edycja na DVD, ale nie posiadam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Absurdalna okładka, bo cały ten program kabaretowy to żart, z ówczesnej sytuacji, gdy, min, nic w sklepach nie było :)
    Wchodzisz do sklepu a tam tylko ocet na półkach, albo dosłownie nic. No ja wiem , ze to sobie trudno, dzisiaj wyobrazić, ale tak było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do wydań, to ja też o CD nie słyszałem, a DVD mam lecz tam jest dżwięk mono i program nie jest cały. W przypadku tego wydania za materiał raczej posłużyło nagranie zarejestrowane przez radio, gdyż podczas oklasków słychać delikatnie stereo.

    OdpowiedzUsuń