czwartek, 29 czerwca 2017

Nie wrócą te lata vol.3 - Seria z pocztówki dźwiękowej [1993] (Arston AC-032)




Trzecia część serii Arston-u z 1993r. Ta część również jak poprzednia poświęcona jest piosenkarką i piosenkarzom, a otwiera ją Mieczysław Fogg w piosence "Na uliczce mojej" (na okładce podano błędny tytuł "Moja mandolina"). Następnie mamy Jerzego Połomskiego w piosence "Kunegunda", nie udało mi się znaleźć innej edycji z tym nagraniem. Kolejne trzy nagranie to "Piwniczka", "Galapagos" oraz "Spróbujmy jeszcze raz"  w wykonaniu Sławy Przybylskiej znanych z albumu "Nie zakocham się". Dwie kończące tę stronę piosenki to prawdziwe rarytasy "Prawdziwa baśń" oraz "Zielony gość" w wykonaniu Jadwigi Land. Znalazłem jedno wydawnictwo tej pani z zespołem Heliosi, EP-kę z roku 1968, na której pierwsze z dwóch nagrań się ukazało, lecz drugie jest do posłuchania tylko z tej kasety.  Drugą stronę otwiera Sława Przybylska w piosence "Nie zakocham się", oficjalny tytuł tej piosenki to "Słowo daję, że nie", lecz przez większość osób znana właśnie jako "Nie zakocham się ". Następnie jest Halina Kunicka w piosenkach "Orkiestry dęte" i "Wie o nas echo". O ile tę pierwszą zna chyba każdy to ta druga jest nie publikowanym nagraniem. Następnie według opisu powinna być piosenka "Prześwity" w wykonaniu Huberta Szymczyńskiego, niestety nie ma tej piosenki a jest "Nawet księżyc ma swój księżyc", na szczęście nagranie "Prześwity" ukazało się na jednej z trzech płyt CD wydanych przez Kameleon Records z nagraniami zespołu ABC.
Następnie mamy znów Stenie Kozłowską w nagraniu "To nie Pan" i nie znalazłem innego wydawnictwa z tym nagraniem. Kolejna jest Irena Santor  i "Kamienne schodki". Kasetę zamyka Stenia Kozłowska w piosence "Dalej".

Strona A

01.Mieczysław Fogg - Moja mandolina (prawidłowy tytuł "Na uliczce mojej")
02.Jerzy Połomski - Kunegunda
03.Sława Przybylska - Piwniczka
04.Sława Przybylska - Galapagos
05.Sława Przybylska - Spróbujmy jeszcze raz
06.Jadwiga Land - Prawdziwa baśń
07.Jadwiga Land - Zielony gość

Strona B

08.Sława Przybylska - Nie zakocham się
09.Halina Kunicka - Orkiestry dęte
10.Halina Kunicka - Wie o nas echo
11.Stenia Kozłowska - Nawet księżyc ma swój księżyc (błędnie na okładce wpisane nagrania Huberta Szymczyńskiego - Prześwity)
12.Stenia Kozłowska - To nie Pan
13.Irena Santor - Kamienne schodki
14.Stenia Kozłowska - Dalej

Kaseta w stanie bardzo dobrym, jakość nagrań różna, ze względu na różne żródła poszczególnych piosenek. Chętnych którzy chcieliby posłuchać tej kasety zapraszam na maila, szczegóły i koszt w mailu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz