wtorek, 18 lipca 2023

Jerzy Połomski [1980] - Złote przeboje (Wifon MC 0163)









     Piętnasta pozycja w serii wydawniczej "Złote przeboje" wydawanej przez Wifon od połowy lat 70-tych. Na kasetach z tej serii ukazywało się sporo rzadkich nagrań lub znanych ale w pierwszych w wersjach radiowych. Na tej cześci mamy nagrania Jerzego Połomskiego i niestety na tej kasecie mamy wszystko wykorzystane z archiwów Polskich Nagrań, wszystko w wersjach płytowych. 

     Do kilku nagrań można również obejrzeć wideo. Moja miła, moja cicha, moja śliczna - tutaj wersja ktora znajduje sięna kasecie, a tutaj wersja z koncówki lat 70-tych, . Następnie ponownie dwa "obrazki" do utworu "Jak to dziewczyna", tutaj fragment pierwszego a tutaj już pełny przy okazji wydania płyty.  Kolejne teledyski to oczywiście jeden z największych przebojów Jerzego Połomskiego czyli "Bo z dziewczynami", tutaj pierwszy klip, następnie jest również obraz z lat późniejszych i jest jeszcze zapis z występu na KFPP w Opolu w 1973 r. Kolejny na jaki trafiłem to do nagrania "Tak daleko nam do siebie". Następnie "Z Tobą świat nie ma wad", na YT jest fatalny dźwięk, ale obraz w mirę ok więc można obejrzeć, najprawdopodobniej jest to występ z programy "Dobry wieczór tu Łódź". Kolejny to "Daj" z występu na KFPP w Opolu w 1970 r. I kasetę kończy drugi wielki przebój "Cała sala śpiewa", tutaj jest pierwszy obrazek, a tutaj drugi z występu na KFPP w Opolu w 1979 r.

Strona A

01.Kiedy znów zakwitną białe bzy
02. Moja miła, moja cicha, moja śliczna
03. Jak to dziewczyna
04. Co mówi wiatr
05. Bo z dziewczynami

Strona B

06. Wszystko dla pań
07. Tak daleko nam do siebie
08. Z Tobą świat nie ma wad
09. Daj
10. Iść za marzeniem
11. Cała sala śpiewa

     Poniżej edycja z początku lat 90-tych gdzie na froncie zdjęcie jest lustrzanym odbiciem tego z pierwszego wydania.





 Kaseta w stanie dobrym. Chętnych którzy chcieliby posłuchać tej kasety zapraszam na maila, szczegóły i koszt w mailu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz