poniedziałek, 29 czerwca 2015

Opole '68 - Teksty piosenek festiwalowych (Polskie Wydawnictwo Muzyczne)



Nietypowe wydawnictwo, bo nie płyta lecz książeczka w której jest 81 tekstów piosenek, które były zgłoszone do festiwalu opolskiego w roku 1968. Brakuje mi tekstów do piosenek "Odmieniec" i "Spokojnie chłopie" najprawdopodobniej zgłoszono je po 7.VI.1968r bo tego dnia (jak się dowiaduje z informacji w książeczce) został podpisany druk a ukończony na 6 dni przed rozpoczęciem festiwalu czyli 21.VI. Książeczka ma 92 strony, nakład 10160 egz. Chętnych którzy chcieliby otrzymać skan książeczki zapraszam na maila, szczegóły i koszt w mailu.

6 komentarzy:

  1. Było co najmniej 5 takich książeczek z festiwali w 68, 69, 70, 71 i 72 roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam gdzieś trochę folderów z festiwali w Zielonej Górze i Sopocie, gdybyś był zainteresowany to napisz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze jestem zainteresowany. )

    OdpowiedzUsuń
  4. Kabareton "W sądzie" część druga wydany na kasecie jest skrócony znacznie przez ówczesną cenzurę. Aktualnie całość cz. 1 i cz. 2 bez ingerencji cenzury można posłuchać na YouTube na koncie "Słuchowisko".
    Czy ktoś może udostępnić mi Mikrofon i Ekran 1981 część 2? W zamian mam pozostałe koncerty Opole 1981

    OdpowiedzUsuń