czwartek, 16 lipca 2015

Opole '70 [1970] - Mikrofon i Ekran (Muza XL 0635)












Płyta z zapisem koncertu "Mikrofon i Ekran" z  VIII Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. Nie jest przesadą, że jest to zapis z koncertu bo po raz pierwszy przeważają nagrania faktycznie z koncertu, oprócz nagrania Wiatraków "Beskidzkie świątki", które jako jedyne jest nagraniem studyjnym. Na okładce jest napisane że płyta wyszła w dwóch wersjach Mono i Stereo, ciekawy jestem czy była faktycznie edycja Stereo bo ja jeszcze takowej nie widziałem a już kilka egzemplarzy tego krążka spotkałem a po drugie czy Polskie Radio już wtedy rejestrowało koncerty Stereofonicznie???? Jakoś nie jestem  przekonany a biorąc pod uwagę, że oprócz jednego nagrania pozostałe są nagrane z festiwalu to jeżeli edycja Stereo była to tylko nagranie Wiatraków mogło być Stereofoniczne. Płyta w stanie dobrym. Chętnych którzy chcieliby posłuchać tej płyty zapraszam na maila, szczegóły i koszt w mailu.

P.S. Powyższe fotografie zostały zaczerpnięte z tej strony
http://sopockiekorzenie.org.pl/?page_id=175

2 komentarze:

  1. Mnie dziwi fakt, że nie ma wydań CD z nagraniami z festiwali z tamtych lat, poza składankami gdzie przypomina się głównie przeboje.

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety a Polskie Radio posiada w archiwum chyba wszystkie całe koncerty ze wszystkich festiwali, poprostu tylko wydawać.

    OdpowiedzUsuń