wtorek, 21 kwietnia 2015

Radiowa Piosenka Miesiąca 1971 [1971] (Muza XL 0824)




Kolejna składanka tym razem "Radiowa Piosenka Miesiąca 1971r". Nagrania które się na niej ukazały w większości są dobrze znane, lecz nie wszystkie choćby np. "Przypomnij czas" Czerwonych Gitar, jest to nagranie radiowe które nie zyskało wielkiej popularności a za tym nie zostało specjalnie wznawiane. Egzemplarz który mi się trafił jest w stanie fatalnym lecz posiadam rip pobrany z jakiegoś forum, gdzie egzemplarz gra o niebo lepiej, moja w tej zgrywce jest tylko poligrafia. Więc tak jak było mówione nie mój rip więc zgranie jest jest ogólnie dostępne.

PŁYTA

4 komentarze:

  1. Nie z jakiegoś tylko z jednego z moich forów :-) Rip jest z roku 2009 - boższ ty mój jak to szybko minęło. Do zgrania posłużyła wkładka JVC - zajumana, podmieniona w jednym z komisów na MF-102...... Z tego co teraz słyszę, ja kto gra, w miarę czysto to oczyściełem, no ale wtedy to jeszcze chciało mi się w to bawić. Jedyne co bym teraz poprawił to jednak bym powielił oba kanały....... Raz coś umieszczone w Internecie, zostaje tam na dłuuuugi lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętałem czy to był twój rip choć tak myślałem, no czas w miejscu nie stoi niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie spojrzałem teraz kto napisał piosenkę "Przypomnij czas". Napisano, że słowa napisał J. Laskowski, czyżby Janusz Laskowski? Nie wiedziałem, że Janusz Laskowski pisał, wtedy słowa piosenek dla innych, bo przecież autorem muzyki jest muzyk Czerwonych Gitar.
    Zagadkowa sprawa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, ciekawostka. Może kiedyś się rozwiąże...

    OdpowiedzUsuń