niedziela, 26 kwietnia 2015

Związek Zawodowy Chemików [1967] - Chemicy dla Delegatów - VI Kongres związków Zawodowych 19.VI.1967 (Pronit ZL 472)





Kolejna składanka tym razem okolicznościowa Amatorskich Zespołów Artystycznych Związku Zawodowego Chemików. Bardzo ciekawa składanka i bardzo zróżnicowana od Chóru "Marsz uroczysty Chemików" przez muzykę ludową "Przyśpiewki Opoczyńskie" po big bit w wykonaniu zespołu Filipy "Lawina" (brzmi to nagranie jak The Shadows). Stan egzemplarza dobry. Chętnych którzy chcieliby posłuchać tej płyty zapraszam na maila, szczegóły i koszt w mailu.

5 komentarzy:

  1. To co było kiedyś, czy jakiś nowy egzemplarz i rip?

    OdpowiedzUsuń
  2. Egzemplarz ten sam a rip nie wiem który masz bo ja dwa razy zgrywałem ten krążek.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://pictap.pl/di-2NCK6FXQ.jpg

    Tył okładki, na potrzeby malej fotki na blog, też dałoby się oczyścić, ale zabrakło mi piwa i orzeszków :-)

    Ok, ja egzempalrz ten sam, to wystarczy mi to co mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoją drogą namierzyłem człowieka na facebooku, redakator muzyczny, organizował Dni Rybnika - miasto takie ;-) i użyczone mu zostały winyle z "górnikami". Prosiłem o przegranie - bedę musiał się przypomnieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To chętnie bym posłuchał. Ja te składanki dorwałem w Katowicach w komisie płytowym.

    OdpowiedzUsuń