środa, 30 listopada 2016

Przeboje 1980 [1980] (Wifon)





Dzisiaj takie znalezisko, kasetę kupiłem za 50 gr na bazarku. Zwróciłem uwagę na nią, ze względu na logo firmy Wifon, wiedząc że nie mam tej kasety. W domu jak zacząłem ją dokładniej przeglądać okazało się że ta naklejka, jest naklejona na inną z numerem katalogowym NK-555 również Wifon-u.
Po jej wyczyszczeniu, wymianie szczotki dociskowej postanowiłem jej posłuchać i okazało się, że nagrane są faktycznie nagrania z tego okresu tylko nagrane przez kogoś prywatnie w domu na co wskazywał już wcześniej napis "Przeboje 1980, który został napisany na maszynie. Teraz, gdy postanowiłem zgrać tę kasetę, postanowiłem również zrobić okładkę do niej aby przypominała okładki z tamtego okresu. Czy się udało? Zostawiam to do oceny.

Stan kasety dobry, nagrania pochodzą z płyt analogowych. Pomimo że jest to moje zgranie udostępniam je dla wszystkich.

KASETA

7 komentarzy:

  1. Dobrze, będą zgrania niebawem na razie trochę kaset i w końcu będzie zestaw "Miłość w Piosence" wydanych przez Wifon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę to trwało z tą Miłością w piosence - kilka lat chyba? :) Ale jakie to ma znaczenie ile, ważne że będzie :)



    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze jest to że jak kupiłem to tylko sprawdziłem fragmenty czy nie są skasowane. A w całości sam ich nie słuchałem. Start od przyszłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie leży z setka czwórek i singli polskich, chyba czas nad tym się pochylić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tym to już w ogóle nie mówie bo u mnie leży chyba z 500 EP, SP które tylko przejrzałem pobieżnie tylko.

    OdpowiedzUsuń