czwartek, 27 lipca 2017

Orkiestra Wojciecha Trzcińskiego [1977] - Na pozór i inne przeboje (Wifon NK-419)





Taki rarytas wpadł mi w ręce, nie wiedziałem o istnieniu tego wydawnictwa. Google też milczą na ten temat. Kaseta unikatowa ale tylko jedno nagranie jest wielkim rarytasem bo do posłuchania tylko z tej kasety jest to nagranie "Gdzie nie ma nas", nagranie przez kilka lat otwierało kasety demonstracyjne. Pozostałe 10 nagrań ukazało się na płycie winylowej Muza SX 1472 ale wydanej dopiero rok póżniej. Co do jakości taśmy to jest to najgorsza taśma Wifon-u jaka mi się trafiła, głowice musiałem czyścić co nagranie, a i tak słabo zagrała ta taśma.

Strona A

01.Gdzie nie ma nas
02.Fontanna deszczu
03.Wśród Twoich listów
04.Jeszcze nie raz
05.Ludzkie gadanie

Strona B

06.Niech moje serce kołysze Ciebie do snu
07.Czekam na miłość
08.Na pozór
09.Wymyśliłam Cię
10.Dziewczyna z konwaliami
11.W świetle nocy, w mroku dnia.

Stan taśmy dostateczny. Chętnych którzy chcieliby posłuchać tej kasety zapraszam na maila, szczegóły i koszt w mailu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz