piątek, 1 maja 2015

Związek Zawodowy Metalowców [1972] - Rytmy Metalowców (Muza ZL-539)









Kolejny okolicznościowy krążek, tym razem Amatorskie Zespoły Związku Zawodowego Metalowców. Rytmy Metalowców to płyta na której po raz kolejny znajdują się nagrania których nigdzie indziej nie usłyszymy. Jest znów różnorodnie lecz głownie w big bitowym stylu. "Czy dziewczynie przy maszynie jest do twarzy...?" i "Co na to BHP?" pyta się w humorystycznej piosence ("Czy dziewczynie") Pani Gizela Kleibert z zespołem instrumentalno-wokalnym Dozamet. Udało mi się zdobyć ten krążek lecz posiadam świetne zgranie kolegi Kasetomaniaka z wielkoformatowymi skanami okładki, od siebie dołożyłem tylko lable więc krążek do pobrania poniżej.

PŁYTA

4 komentarze:

  1. Część nagrań z tego winyla, i kilku innych ukazało się na płycie dodawanej to jakiegoś magazynu muzycznego w latach 90-tych, nie pamiętma już, MAchina, XXL?
    Gdzieś mam to CD ale nie pamietma jak go znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ciekawe, nawet bardzo bo to raczej nie typowe nagrania które się wydaje. Ciekawe czy w Archiwum PN (Warner-a) sąwogóle taśmy matki z tych wszystkich okolicznościowych płyt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy kiedykolwiek to wznowią na CD?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś u siebie znalazłam ten vinyl. Jak ktoś by był zainteresowany niech napisze:)

    OdpowiedzUsuń